NAJBOLJŠI in NAJSLABŠI izdelki KIKO Milano

18:39:00

Živjo lepotičke in lepotci!

Danes bom nekaj besed spregovorila o znamki, na katero sem prvič naletela daljnega leta 2008, ko sem se začela ukvarjati z ličenjem in so bila moja finančna sredstva precej omejena. Z mami sva se dvakrat letno odpravili po nakupih v Trst (tradicija, ki jo še vedno ohranjava), kjer sem vse svoje prihranke porabila za ličila.

KIKO Milano je bila takrat, kolikor je meni znano, še dokaj nepoznana znamka, ki me je navdušila s svojimi nizkimi cenami in široko izbiro. Čez leta sem preizkusila ogromno njihovih produktov, danes pa s teboj želim deliti meni najljubše in najslabše izmed njih.


Preden začnem, naj poudarim, da gre za moje osebno mnenje - morda se ne boš strinjala z vsem. Prav tako naj povem, da KIKO Milano še zdaleč ni profesionalna znamka (čeprav to obljubljajo v imenu), zato pred nakupom sestavine raje preveri tudi sama.

No, to je s poti, začnimo z mojimi NAJLJUBŠIMI!

Moji najljubši KIKO izdelki

MOJI NAJLJUBŠI KIKO IZDELKI

Moj prvi nakup v KIKU je skoraj v celoti zajemal njihova rdečila, v katera sem se zaljubila v trenutku. Tekstura je odlična (vendar lahko variira med različnimi linijami), pigmentacija pa NORA! Moraš biti kar pazljiv, da na čopič ne naneseš preveč produkta, sicer hitro izgledaš kot klovn.
Če bi morala izbrati le eno rdečilo, bi bilo to zagotovo Tribal Soul Baked Blush v barvi 03 Wild Mauve. Zavedam se, da je bilo to rdečilo omejene izdaje (kar je pri KIKU kar pogosto, zato se opravičujem, če kateri od produktov ni več dobavljivi!), vendar ga moram omeniti zaradi treh krasnih rožnatih tonov. Svetlejša sta super za pomladno/poletno sezono, medtem ko se temnejši rožnato 'mauve' odtenek odlično obnese jeseni in pozimi. Podobne tone zagotovo najdeš v njihovih trenutnih kolekcijah - ne skrbi, nisem še našla KIKO rdečila, ki mi ne bi bilo všeč.

V stalni ponudbi imajo tudi krasen izdelek za obrvi Eyebrow Fibers Coloured Mascara - gre za gel, v katerem so majhna vlakna, ki pričarajo videz polnejših obrvi. Sama sem obsedena z barvo 03, ki je kot nalašč za naravne rdečelaske (ali za vse, ki to želimo biti ). Ima topel rjav podton, ki ga je v izdelkih za obrvi sicer težko najti. Plus točke dobi tudi za obstojnost - zdrži cel dan in da zelo naraven videz. Z veseljem ga uporabljam tudi na nevestah, saj se pri izbiri 6 barv za vsako najde svoja.

Sledijo KIKO sence, ki jih bom v večini sicer omenila med Najslabšimi produkti, vendar je med njimi tudi linija senc, ki so cenovno dostopne in zelo vsestranske. Gre za sence z imenom Long Lasting Wet & Dry Use Eyeshadow. Lastim si dve barvi - 213, ki je temno smaragdne barve ter 218, ki je opečnato oranžna z zlatimi podtoni - sence pa so sicer na voljo v široki paleti barv. Kot že ime samo pove, jih lahko uporabljaš suhe ali mokre, vendar jih za prave, močne in živahne barve najraje uporabljam mokre. Senco naneseš na čopič, ki ga nato zmočiš (v nasprotnem vrstnem redu se senca uniči) - lahko z vodo ali KIKO tekočino Mixing Solution, sama pa jih najraje uporabljam s pomočjo MAC Fix+ tekočine. Obstojnost je v tem primeru nepremagljiva, še posebej za to ceno.

Zadnje v kategoriji Najljubših so sence z imenom Metallic Shine Eyeshadows, ki so dobavljive v petih različnih barvah. Njihova formula je kremna, ki se pri mojih, malce povešenih, vekah sicer vedno naberejo v gube, vendar jih moram omeniti - odlično se namreč obnesejo kot podlaga klasičnim sencam v prahu, saj barve naredijo še bolj intenzivne. Sama uporabljam vojaško zeleno barvo z drobnimi zlatimi bleščicami 05 Charming Sage - kombiniraj jo s klasično senco v podobnih tonih za resnično osupljive rezultate. Kremne sence iz linije Metallic lahko uporabljaš tudi kot tekoče črtalo, še posebej ob spodnjih trepalnicah.

Kot pri vsaki znamki, pa se tudi pri KIKU najdejo izdelki, ki mi niso odgovarjali.

 Najslabši KIKO izdelki

NAJSLABŠI KIKO IZDELKI

To kategorijo začenjam z izdelki, za katere sem imela res visoka pričakovanja - barvne maskare. Te sem preizkušala iz dveh različnih linij - SUPER Colour Mascara, starejša od obeh kolekcija maskar z naravnimi ščetinami ter Beauty Energy Mascara, ki je na trg prišla v letošnjem letu in ima umetne ščetine (na spletni strani ni več dobavljiva). Na žalost sem bila razočarana nad obema!
Super Colour maskaro sem preizkušala v treh barvah: vijolična, rjava in zelena (slednja mi je zaradi prepuščanja zapacala cel predal in sem jo ''zagnala'' stran). Prva pomanjkljivost te linije je, da z mojimi trepalnicami niso naredile praktično nič - ne glede na to, koliko slojev sem nanesla, nisem opazila nobene spremembe. Ne volumna, ne podaljšanja, pa z razliko vijolične maskare, tudi nobene opazne barve. Pri vseh treh sem že po parih urah opazila puščanje sledi na veki, kar je najbolj trapasto izgledalo pri vijolični, ki je mojo kožo obarvala roza.
Maskara iz linije Beauty Energy ni bila nič boljša - na trepalnicah ni pustila nobenega učnika, s tem da se barva, ki je na krtački sicer izgledala zelo intenzivna, na trepalnicah sploh ni opazila.

Kot sem omenila že prej, pa moram slabo oceno dati tudi KIKO sencam Infinity High Pigmented Eyeshadows.
Prvič - ime obljublja visoko pigmentacijo, ki je ni od nikoder. Drugič - posuvanje senc je prava NOČNA MORA, še posebej z odtenki, ki vsebujejo kakršenkoli sijaj ali bleščice. Pri ličenju vedno začnem z očmi in šele nato nanašam podlago, vendar sem se morala pri teh sencah konkretno potruditi, da sem vse bleščice spravila iz obraza. Zame tega niso bile vredne. Rada bi omenila še teksturo, ki je zelo 'pudrasta' in tudi v embalaži zlahka razpade. Pravo razočaranje je bil tudi neenakomeren nanos. Še zdaleč ne njihove najboljše sence.

Podobne probleme sem imela tudi s sencami iz linije Colour Sphere Eyeshadows. Slaba pigmentacija in še slabši nanos - za to ceno vsem še enkrat toplo priporočam sence iz linije Wet & Dry, ki sem jo omenila med favoriti.

Zadnji med najslabšimi KIKO produkti, ki sem jih preizkusila, pa je izdelek, ki obljublja dvojno uporabo, a zame ni deloval - Glow Touch Lips & Cheeks. Ima kremno konsistenco, ki me najbolj spominja na šminko, a je tako izsušujoč, da ga nikakor nisem mogla nositi. Nič boljši ni bil lepljiv občutek na licih, na katera so se stalno prijemali moji lasje. Iskreno nisem pričakovala, da bo deloval tako na ustih, kot na licih (s takimi izdelki imamo skoraj vedno slabe izkušnje), vendar me je razočaral pri obeh. Na fotografijah sicer lahko izgleda dobro, vendar je popolnoma neprimeren za nošenje. Nad njim se obupala že po nekaj uporabah.

In to je to! Moja lista NAJLJUBŠIH in NAJSLABŠIH KIKO izdelkov je končana. Naj ti bo v pomoč!
Na splošno sem preizkusila tudi ogromno KIKO izdelkov, ki jih tu nisem omenila - od šmink, do klasičnih in kohl svinčnikov za oči, svinčnikov za obrobo ust, lakov za nohte (ki sicer ne spadajo direktno pod kategorijo ličil) in nekaj čopičev za ličenje - za katere ne morem reči, da so zelo dobri ali slabi. Če te zanima moje mnenje o katerem od izdelkov, ki jih v tem blogu nisem omenila, svoje vprašanje zapiši v komentar - če sem ga preizkusila, ti z veseljem sporočim, kakšen se je zdel meni.

Hvala za obisk,

- Maja

You Might Also Like

0 komentarji

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe