Lična gospodična je na lovu za NAJBOLJŠO LASNO KOZMETIKO

21:51:00


Iskala sem po dolgem in počez, da bi našla svojim lasem prijazno in učinkovito nego. Začelo se je, ko sem pred nekaj leti opazila, da se rast mojih las ustavi pri določeni dolžini, prek katere ne morem priti. Strižem se redno - vsaj na 2 meseca, mokrih las sploh ne češem, pri suhih pa si pomagam z No Tangle krtačo. Dnevno na konice nanašam arganovo olje, lase negujem na sto in en način - pa še vedno ne gre!


Krtača No Tangle je za slabih 15€ dobavljiva tu
  

Na začetku sem vse to pripisala stalnemu barvanju, sušenju in likanju las - in seveda mislila, da je rešitev enostavna.

Začela sem z jemanjem prehranskega dopolnila FidiBiotin - gre za tablete z B vitaminom, ki pomagajo pri obnovi las, nohtov in kože. Učinkovati naj bi začeli po šestih tednih neprekinjenega uživanja (1x dnevno), vendar je pri meni zadeva trajala nekoliko dlje. Po nekje treh mesecih sem končno opazila, da imam na glavi polno 'tamalih' las in da zadeva zares deluje. Res priporočam. :) 

Cena: 5,04 € za 40 tablet
Ocena: 5/5

Takrat sem zamenjala tudi šampon in presedlala na trgovinske izdelke John Frieda, ki so na voljo v vseh Mullerjih in na spletu.
Šampon in balzam iz linije Brilliant Brunette (ja ja, takrat sem bila še rjava ;)) seveda omamno dišita in sta na začetku spravila v red tudi moje lase, ki so bili mehki in voljni.
Učinek žal ni bil dolgotrajen - že pri drugi tubi sem opazila, da se moji lasje hitreje zmastijo in jih moram zato stalno umivati. Po mojem je bil problem v balzamu, ki mi je na laseh pustil masten in ne-čist občutek. 

Cena: 8,50€ za šampon; 8,50 € za balzam
Ocena:3/5




Za tem sem preizkusila slovensko Subrino in linijo NutriSence - šampon za poškodovane lase ter izdelka Keratin Lotion in Sunflower Extract Mask (nisem sigurna, če so izdelki še na voljo, sama sem jih kupila v drogeriji Ilirija  v Ljubljani ali na spletni strani click2chic).
Lase sem najprej umila s šamponom, zatem pa žrtvovala še kako uro in lase osušila z brisačo, za 15 minut najprej nanesla masko z ekstraktom sončnice, čeznjo pa za 15 minut še keratinski losjon. 
Pri tovrstnih postopkih, ko na lase nanašaš toliko produktov, je NAJBOLJ pomembno, da jih dobro spereš in las in lasišča! 
Je pa res, da to zahteva kar nekaj časa - in poln bojler - sam učinek pa je bil zame zgolj povprečen in pri sami rasti las ni pomagal.

Cena: 18€ za šampon in obe maski (cca 6€ za en produkt)
Ocena:3/5





Nato sem prvič preizkusila profesionalne izdelke za nego las in se odločila za Macadamio. V Sloveniji je na voljo v trgovini Klevi v Kranju, na spletni strani www.salma.si - kjer se da še malo prišparat :) in v določenih frizerskih salonih po vsej Sloveniji.

Macadamia je res super lasna kozmetika - že same sestavine so lasem prijazne, saj izdelki vsebujejo olje makadamije in arganovo olje, prav tako pa ne vsebujejo parabenov ali sulfatov.
Kaj so sulfati? Sulfati so zgoščevalci, ki dajo šamponu primerno gostoto ter omogočajo penjenje. Ker jih v Macadamii ne boste našli, to morda ni prava linija za vsakogar, ker pene pri uporabi skoraj ni.
Sama izdelkov ne morem prehvaliti, po dobrih dveh letih sem se spet vrnila k svojem Rejuvenating šamponu in Deep Repair maski za lase. 

Cena: od 11€ za 300ml šampona; od 18 €  za 250ml maske
Ocena: 5/5




Na svoji poti sem preizkusila tudi Schwarzkopf profesionalno nego - BC Bonacure Color Freeze šampon in balzam za zaščito barve ter šampon in masko iz linije Supreme Keratin.
Linija BC Bonacure je dobavljiva v določenih frizerskih salonih in na spletu, izdelka Supreme Keratin pa sta del keratinske terapije, ki poteka v šestih korakih in si jo lahko privoščiš v frizerskih salonih.

Šampon in balzam Color Freeze mi nista naredila nobenih uslug, saj sej pri uporabi opazila srbečico na lasišču in ju zato nisem porabila do konca - z enakim problemom se je spopadalo tudi kar nekaj uporabnic na spletu, zato ti svetujem, da pred nakupom izbrskaš kak tester. :) 

Cena: od 6,60€ za šampon; od 9,60 € za masko
Ocena: 3/5



Keratinsko terapijo na splošno svetujem vsem, ki imate probleme s suhimi lasmi - predvsem konicami in si želite gladkih in sijočih las. Pri meni je učinek na laseh trajal nekje 3 mesece, saj poleg terapije, ki jo opravijo v salonu, zraven dobiš tudi prej omenjena šampon in balzam Supreme Keratin, ki omogočata nadaljnjo nego doma.
Težko je oceniti, kakšna sta izdelka posamezno, vendar v sklopu celotne terapije dobro negujeta lase in lasišče. 

Cena: izdelek ni na voljo za nakup
Ocena: 4/5

Aja, če katero zanima, se cene keratinske terapije gibljejo od 80€ naprej, odvisno od dolžine las. :)





Decembra sem podlega tudi hypu Kerastase, ker naj bi bili to oh in sploh izdelki za nego las, pa še LookFantastic me je privabil s kuponi za popust. ;)
Izbrala sem šampon in masko za barvane lase iz linije Croma Riche. ki naj bi podaljšala obstojnost barve in omehčala lase.
Sam šampon ni nič posebnega - pri moji strukturi las je skoraj nujno, da po šamponu uporabim balzam ali masko, da lasje sploh začnejo sodelovati.

Cena: od 20€ naprej
Ocena:4/5

Maska, po drugi strani, je pa odlična! Dovolj je, da jo 5 minut pustiš učinkovati - lahko tudi pod tušem - še bolje pa je, da jo na laseh pustiš čim dlje in si zagotoviš zares sijočih las.

Cena: od 33€ naprej
Ocena: 5/5

Če imaš višji budget, priporočam. :)


Preden pozabim, še par uporabnih linkov do spletnih strani, kjer:

- je poštnina brezplačna (ali zelo nizka)
- najdeš izdelke po nižjih cenah
- lahko tudi v našo preljubo Slovenijo naročaš izdelke, ki jih pri nas ni
- so dnevno na voljo novi kuponi za dodatne popuste


Prijetno nakupovanje - you'll thank me later!

Če povzamem, sem zaenkrat najbolj navdušena z izdelki Macadamia in Kerastase, ki so mi pomagali do bolj zdravih las. Še vedno pa iščem magični produkt, da pridem do dolžine, ki sem jo imela v gimnazijskih dneh. 

Zato s predlogi na dan - kateri so tvoji najljubši izdelki za nego las?


- Maja

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Jst uporablajm kokosovo olje...kj več imaš napisano na raznih forumih, se pa lasje res manj cepijo.

    http://www.cudovita.si/tabla/index.php?showtopic=18699

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe