POPOLNA ROSE GOLD manikura z uporabo CND Shellac

11:16:00

Ojla!

Ker se mi od rose gold trenda že tako ali tako cedijo sline - res je krasna barva - sem jo morala preizkusit tudi na nohtih.

Kot morda že veš, ali pa tudi ne, sem velika privrženka sistema CND Shellac, ki sem ga uporabila tudi za to popolno rose gold manikuro.


Po nekaj neuspelih poizkusih (s pomočjo plastičnih palčk iz eBaya), pa sem le našla najbolj čudovito, toplo in romantično barvo z dvema slojema barve Rosebud, čez katera sem nanesla en sloj barve Iced Cappuccino. Zelo pomembno je, da slednja plast zelo tanka, da ne prekriješ preveč rožnate podlage.


Iced Cappucino sem prav tako kombinirala z dvema drugima roza barvama iz Shellac sistema, in sicer Pink Bikini in Cake Pop. Mene te kombinacije niso čisto prepričale, morda pa so nekaj, kar iščeš ti? ;)

Iz leve proti desni: Pink Bikini, Cake Pop in Rosebud

Katere pa so tvoje najljubše Shellac kombinacije? Vesela bom tvojih predlogov!

- Maja





You Might Also Like

0 komentarji

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe