NYX Butter Gloss & Butter Gloss Intense - review & swatches

21:22:00

Ojla!

Prejšnji teden sem se potepala po Celovcu in v njihovem Douglasu zasledila NYX stojalo. So se mi kar posvetile oči. :))

Že nekaj časa me mikajo njihovi Butter glossi - večina glossov je zame preveč lepljivih in pa tudi precej izsušujočih, NYXova formula pa naj bi na ustih pustila zelo prijeten občutek.

Izbrala sem si 3 klasične in pa 3 intense glosse - prvi so dokaj transparentni, drugi pa intenzivni in bolj prekrivni.
Na ustnicah sem jih swatchala brez uporabe drugih produktov, da je resnično vidna prava barva in prekrivnost glossa.


Butter Gloss (zgornja vrsta)

Crème Brulee je zelo nežna nude, ki se odlično obnese za vsak dan.

Vanilla Cream Pie je bledo roza barve in na ustnicah pusti naraven rožnat sijaj.

Cherry Pie v embalaži zgleda zelo rdeče, vendar je odlična alternative rdeče šminke, saj na ustih pusti mehak občutek z zgolj pridihom rdeče barve.

Butter Gloss Intense (spodnja vrsta)

Chocolate Crepe je topla rjava, ki se lepo in enakomerno nanaša na ustnice. Klasična Instagram barva. :)

Orangesicle je neon oranžna in kar kriči po poletju in zagoreli polti, pa morju.. Ah ja, sem zaplavala. :)

Funnel Delight je intenzivne fuksija barve s hladnimi podtoni, prav tako super za prihajajoče mesece.

A kakšna je moja ocena? NYX glossi so S U P E R! 5/5

Prijetni za nošenje, obstojni, lahki za nanašanje... Kljub temu, da pod njimi nisem uporabila barvice, so se dobro obdržali že sami in le na nekaj mestih ušli čez rob ustnic, vendar ti vseeno svetujem, da pred uporabo Intense Butter Glossov občrtaš usta in preprečiš pacanje.

Naj še dodam, da imajo glossi tudi zelo prijeten okus - vsak malo drugačnega, a sladkega, tako da zraven dobiš še gratis malico, če si tako kot jaz in si ne moreš pomagati, da bi jih kar malo lizal. :D

Cena se giblje med 6 in 8 €, kupiš pa jih lahko prek spleta na:  
Moja drogerija.si
Feel Unique 
... pa ziher še kje ;)

Res sem zadovoljna z novimi pridobitvami! Glosse sem včasih naravnost sovražila in moram priznati, da sem, kar se tega tiče, spala na eno oko. Pa metala vse v isti koš. No, zdaj imam za NYX nov koš in sem happy panda.

Sa sem še kaj zamudila? :))

Do naslednjič,

- Maja

You Might Also Like

0 komentarji

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe