CLINIQUE Age Defense BB Cream - review

18:09:00

Ojla!

Ker je moja koža zadnje čase grozno suha, sem morala za nekaj časa odložiti meni najljubši puder Estee Lauder Double Wear in poiskati alternativo.

Da sem svoj ''problem'' združila še s prihajajočim pomladnim časom, sem se odločila kar za nakup BB kreme. In ker se zelo težko prepričam, da ne bi vsakič preizkusila kaj novega, sem tudi tokrat posegla po izdelku, ki ga prej še nisem preizkusila - Clinique BB krema.



Ne gre je mešati z njihovo CC kremo - za moj občutek se najbolj razlikujeta v mazljivosti, pri kateri BB zame absolutno zmaga. :)

Poleg kar dobre prekrivnosti, me navdušuje tudi širok spekter sončne zaščite (SPF 30), ki je super za vsakodnevno uporabo, da kožo zaščitiš pred škodljivimi žarki in preprečiš fotostaranje kože. V kombinaciji s sprejem za fiksiranje (na primer Urban Decay All Nighter) na mešani-mastni koži ostane do večera, brez spreja je obstojnost nekoliko slabša, ampak zagotovo dovolj dobra za vsakodnevno uporabo.
Super je tudi finiš, ki je dewy in koži da zelo lep, zdrav videz.

Morda še opažanje, da je Cliniquova BB krema po teksturi zelo kremasta in predvidevam, da bi bila na suhi koži sama po sebi premalo (sumim, da bi kožo malce izsušila) - zato pod njo v vsakem primeru priporočam še uporabo vlažilne kreme. Če ima katera od vas s suho kožo izkušnje, me zanima, če so moje slutnje prave. ;)

Clinique BB krema je na našem trgu na voljo v treh odtenkih - 01, 02 in 03. Če nisi prepričana v odtenek ali obstojnost, si v Mullerju lahko privoščiš manjše pakiranje BB kreme v odtenku 02 (15 ml za nekaj čez 8€). No, ko začneš računat, da bi te 3 taka pakiranja prišla cca 24 €, pa bi dobila 45 ml, za veliko pakiranje pa odšteješ cca 35 € za 40 ml... Se znajdeš in prišparaš! :))

A je še kakšna BB krema, ki jo enostavno moram probat? Z besedo na dan!

- Maja

You Might Also Like

0 komentarji

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe