Napredna tehnika ŠTAMPILJKANJA

10:05:00

Ojla!


Na svoji Facebook strani sem prejela nekaj vprašanj v zvezi z napredno tehniko štampiljkanja, zato danes z vami delim slikovni vodič z navodili. Pa kar začnimo!

Potrebuješ:
- paletko za štampiljkanje po svoji izbiri (uporabila sem BortnPretty paletko L028)
- štampiljko
- strgalo
- lak za štampiljkanje (uporabila sem MDU black)
- katerikoli barvni lak (uporabila sem China Glaze 2030, ki žal ni več dobavljiva - lahko pa preizkusiš China Glaze Passion)
- katerikoli nad lak (uporabila sem Essence 2in1 Base&Top Coat)
- dotting tool (ali zelo tanek čopič za nail art)
- škarjice za nohte (ali klešče)
- pinceto

S pomočjo štampiljke odtisni želen dizajn. Pri tej tehniki se mi je najbolje obnesla dobra, stara Konad štampiljka - oziroma štampiljke iz podobnega materiala, ki jih lahko najdeš na eBayu. Predvidevam, da z raznimi squishy štampiljkami ne bi šlo, vendar me vseeno zanima tvoja izkušnja, če jih preizkusiš ti. :)
Pri štampiljkanju poskrbi, da odtisneš večji vzorec, kot bi ga sicer potrebovala, da si pustiš nekaj manevrskega prostora za kasneje.

Nato kar na paletko ali kos papirja nanesi nekaj izbranega barvnega laka ter ga z dotting tool-om nanesi na vzorec. Izbereš lahko le nekaj ali vse prazne prostore v dizajnu. Previdnost ni odveč - poskusi barvati le znotraj linij, saj ti bo to močno olajšalo delo kasneje, ko boš vzorec izrezovala.
Sama sem izbrala le zlato barvo, vendar jih za še boljši učinek lahko izbereš tudi več.

Pusti, da se barvni lak popolnoma posuši (približno 10 minut, da se ne spacka) in šele nato čez dizajn nanesi nad lak. Pomembno je, da pri tem ne "šparaš" in ga naneseš v kar debelem sloju, vendar pri tem s čopičem le minimalno pritiskaš navzdol - s tem se boš spet izognila nejasnemu vzorcu.
Če na katero od štampiljk odtisneš dva ali tri vzorce, kot sem na roza štampiljki storila tudi jaz, moraš na vsak vzorec nanesti svojo plast nad laka - pazi, da se te med seboj ne dotikajo. Za sušenje dovoli dodatnih 10-15 minut.

Da preveriš, če se je nad lak že posušil, s prstom rahlo pritisni nanj - če prst za seboj ne pusti sledi, si pripravljena na nadaljevanje!
Vzorec previdno dvigni s pomočjo pincete, ali pa s prsti stisni robove štampiljke (kot videno na drugi spodnji sliki), da se dvigne kar sam.

Sledi meni najzahtevnejši del - vsakega od vzorcev položi na posamezen noht (seveda bo tisti za mezinca najmanjši, tisti za palca pa največji) in oceni, kolikšen del moraš odrezati stran. Previdnost ni odveč  - pojdi počasi, da ne odrežeš prevelikega dela, sicer pa jovo na novo.
Pametno je, da med robom vzorca ter robom nohta pustiš nekaj prostora, da boš kasneje brez težav nanesla nad lak. Ne želiš, da vzorec gleda "ven", sicer ti bo odstopil.


 Ko si zadovoljna s pozicijo vseh dizajnov, čez celoten noht nanesi še nad lak in uživaj v svoji novi manikuri!


Za konec pa še nekaj uporabnih trikov:

- izberi štampiljko s čistimi in neprekinjenimi robovi
- napredno tehniko štampiljkanja lahko uporabiš čez navadne ali permanentne gel lake (sama sem pod njimi brez težav uporabila Shellac)
- za nanos na noht ne potrebuješ lepljive plasti laka - celo odsvetovala bi ti jo, saj štampiljke nato ne boš mogla več premikati
- ugotovila sem tudi, da se čez štampiljke najbolje obneseta dve tanki plasti nad laka
- za to tehniko brez zadržkov uporabiš poceni lake - če že, svetujem, da nekaj več odšteješ za kvalitetne lake za štampiljkanje (za več informacij obišči tale super blog, ki ga je spisala Copycat Claws)
- naj se ti ne mudi, dovoli, da se pred nadaljevanjem vsaka od plasti zares posuši

Tako, pripravljena na akcijo! Če preizkusiš tole čudovito tehniko štampiljkanja, svoje slike pripni med komentarje! <3

Uživaj v ustvarjanju,

- Maja

You Might Also Like

0 komentarji

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe