Zoeva Rose Golden seta čopičev

19:53:00


Letos mineva že 7. leto, odkar spretno vihtim čopiče in na obraze rišem nasmeh. :)
V tem času sem preizkusila ogromno čopičev za ličenje - od kitajskih setov, s katerimi sem naredila prve korake, do tistih poceni variant iz Mullerja in DM-a ter kasneje nekoliko boljših posameznih čopičev znamk Sephora, Real Techniques, Japonesque, ...
Prav vsi - ne glede na cenovni razpon - so mi pomagali oblikovati mnenje o tem, kakšni čopiči mi odgovarjajo, katere oblike so mi všeč in kakšne ščetine so mi najljubše.
Vesela sem, da sem začela pri tovrstnih čopičih - na začetku se loviš tako s pravilno uporabo, kot tudi z učinkovitim, a nežnim čiščenjem, žrtev česar je bil sem in tja tudi kak nesrečen čopič.

Danes zato lahko še bolj cenim in se veselim svojih prvih zares kvalitetnih profesionalnih čopičev znamke Zoeva.


Odločila sem se za novejša kompleta v čudovitih rožnato-zlatih odtenkih - Rose Golden Eye & Rose Golden Luxury Set (vol. 2).
Vsak čopič je skrbno zapakiran v zaščitni 'srajčki' za večkratno uporabo, v setu pa prejmeš tudi lično torbico, da na tvoj naslov pridejo v brezhibnem stanju. :)

Prvi set je namenjen predvsem ličenju oči, v drugem pa je kombinacija čopičev za oči in obraz in je enkraten tudi za potovanja.


Zaradi majhne kopalnice sem se odločila tudi za stojalo, ki je praktične pravokotne oblike in ne zasede veliko prostora. V eno stojalo gresta oba seta čopičev!
* Redna cena stojala je 8,50 €; ob nakupu katerega koli od zgodnjih setov je cena 5 €.


Pri ceni 65 € za set res niso najcenejši - so pa definitivno najboljši čopiči v moji lasti. Mehki, a ravno prav trdni, odlične izdelave (tu res ni nevarnosti, da bi po dveh urah žgečkanja ugotovila, da imaš na obrazu kako odpadlo dlako iz čopiča ;)), zanimivih oblik, da dosežeš prav vsako točko obraza, po vrh vsega pa še čudoviti na pogled. PRIPOROČAM!


Mojih pet najljubši:

#109 LUXE FACE PAINT - ploščate oblike in krajših ščetin. Najraje ga uporabljam za nanašanje highlighta.



 #322 BROW LINE - kratke, postrani odrezane ščetine. Primeren ga obrvi ali eyeliner (suh ali moker).


#228 LUXE CREASE - trdne ščetine, ožje v zgornjem delu, primerne za senčenje oči.



#325 LUXE BROW LIGHT - čopič z veliko, ploščato površino, super za večkratno nanašanje senc na oči, s čimer poveča intenzivnost barve.



#226 SMUDGER - za zabrisavo senc.

Opisala sem zgolj nekatere načine uporabe - sama jih lahko uporabljaš na veliko več načinov!


Takole pa se obnesejo v akciji ;)

Uporabila sem:

• Estee Lauder Double Wear Concealer - 02 Light Medium
• MAC PRO Conceal and Correct Palette - Light
• Young Blood Natural Mineral Loose Foundation - Barely Beige
• Sephora Retractable Brow Pencil - Honey Blonde
• Urban Decay Primer Potion
• KIKO Long Lasting Eyeshadow - 218
• Sleek Oh So Special Palette - rjava in črna odtenka
• ELF Contouring Blush & Bronzing Powder - St. Lucia
• Sephora Colorful Blush - N°03 Can't Stop Smiling
• Catrice Multicolor Highlighter - C01 Luminous Illusion
• L'oreal Volume Million Lashes Mascara - Noir/Black
• Red Cherry Lashes - #DS 03 (polovične umetne trepalnice)
• Make Up Forever Aqua Lip Pencil - 1C
• Lime Crime Lipstick - Coquette


Kateri pa so tvoji najljubši čopiči? :)

- Maja







You Might Also Like

4 komentarji

  1. Prav dražiš me s temi čopiči ;) Res so prelepi <3 Odkar imaš blog, me totalno spet grabi želja po ličenju (drugih)...Dober makeup btw :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca če boš rabla model, se javim! Kot v dobrih starih časih, bi šla z veseljem spet pod tvoje čopičke ;)
    Pa hvala <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohh...a res...srček si ;) Morva se enkrat res dobit!! Bova enkrat naredili izmenjavo...ti mene jaz tebe;)

      Izbriši
  3. Hejla, zanima me kateri čopič Zoeva je primeren za nanos tekočega pudra in za nanos mineralnega pudra? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe