Anastasia Beverly Hills Brow Wiz DUPE

21:25:00

Pa sem ga le našla!
Saj ne, da izdelki Anastasia Beverly Hills niso dobri, so pa pri ceni 19€ (najcenejša cena tu) za kos kar udarec za denarnico, s tem, da je eden običajno premalo. ;)

Sephora ponuja odlično alternativo v zelo podobni obliki: Retractable Brow Pencil, ki je po vrhu vsega še vodoodporen in na voljo v kar sedmih različicah.



 Med nakupom sem uspela na hitro poslikati swatche vseh svinčnikov za boljšo prestavo :)

Od leve proti desni: 
01 Honey Blonde, 02 Nutmeg Brown, 03 Rich Chestnut, 04 Midnight Brown, 
05 Neutral Gray Brown, 06 Soft Charcoal in 07 Auburn

Ker so si nekatere barve precej podobne, sem se odločila za štiri: Honey Blonde, ki je svetle barve z rumenim podtonom; svetlo rjavi odtenek Nutmeg Brown, Soft Charocoal s sivim podtonom ter Auburn z rdečim podtonom.
Od leve proti desni: 01 Honey Blonde, 02 Nutmeg Brown, 06 Soft Charcoal in 07 Auburn 

Svinčniki imajo na spodnji strani tudi uporabno krtačko za česanje obrvi - je pa ta malce drugačna od Anastasiine, saj ima umetne ščetine različnih dolžin, ki naj bi olajšale delo. Call me old fashioned, meni je še vedno najbolj pri srcu navaden spoolie.

Pri Anastasii sem zase uporabljala odtenek Caramel, ki ji najbolj podoben Sephorini Honey Blonde in ne Auburn, kot sem sprva mislila. Slednja ima v sebi še nekaj več rdeče.

 Levo: Caramel, desno: Honey Blonde
Sephora 01 Honey Blonde

Edini odtenek, ki ga ne priporočam, je 05 Neutral Grey Brown, ker je malce svetlikajoč in - za moje pojme - neprimeren za obrvi.

Ker sta svinčnika obeh proizvajalcev na voljo v pakiranju 0,085g/0,003oz. in se nanašata zelo podobno (oba sta dovolj trdna, da lahko vrišeš posamezne dlake), je odločilni faktor za nakup seveda cena.
Sephorini svinčniki so kar dvakrat cenejši - po ceni 9,90€ za kos. I'm in love!

Če se bo pa katera potepala po tujini, pa morda še ujame Sephorino akcijo -40% na vse izdelke Sephora (do konca aprila).

Papa, si grem risat obrvi!

- Maja





You Might Also Like

1 komentarji

  1. Uuu dobra info, hvala. Upam, da kmalu pridem do Sephore :) No moja denarnica pa malo manj :P

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe