FIVERR: Moja prva izkušnja

15:46:00

Dragi moji!


O prenovi bloga sem pisala že v prejšnjem zapisu, danes pa bi s tabo rada delila (zame) novo spletno stran, ki mi je pri tem neznansko olajšala delo.

Če bi rad prenovil spletno stran, blog ali stran na socialnih omrežjih, ali pa morda potrebuješ nov logotip, animiran predstavitveni video oziroma karkoli v zvezi z dizajnom, je FIVERR zate pravi naslov!
Fiverr ponuja vrsto spletnih rešitev, ki se cenovo pričnejo že pri pičlih 5 $. S kliknom se v trenutku povežeš z ljudmi iz celega sveta in tako najdeš nekoga, ki resnično razume tvoje potrebe.

Po tem, ko sem na blog sama poskušala naložiti nov template (in pri tem totalno "pogrnila"), sem se le odločila, da Fiverr preizkusim tudi sama. Kontaktirala sem spletnega razvijalca iz Pakistana in BUM, delo je bilo v teku.

Približno teden dni je trajalo, da sem uzrla končni izdelek (kar je bilo v skladu z obljubljenim časom) in bila navdušena. Še ena od stvari, ki jih moram poudariti, je odlična komunikacija na obeh straneh - z dizajnerjem sva bila v stiku dnevno, zato so stvari potekale hitreje in brez zapletov.

Za celotno storitev sem zapravila 20 $:

  1. Dodan iskalnik
  2. Dodan obrazec za naročnino na blog
  3. Spremenjena razporeditev elementov in naslovnice
  4. Dodane ikone socialnih omrežij in linki do le-teh
  5. Dodani oznaki za dvojezičnost (angleščina in slovenščina)
Tako, blog po mojem zgleda ODLIČNO -  všeč mi je minimalističen dizajn in dejstvo, da so vsi elementi bloga dobro vidni. Še posebej ponosna sem, ker sem se enkrat za spremembo odpovedala tedenskemu, ali celo mesečnemu trpinčenju, ki bi me brez dvoma čakalo, če bi se tega lotila sama. HTML mi pač ne gre. :))

Kaj pa ti? Že imaš kakšno izkušnjo s Fiverrjem in mi lahko svetuješ, katere od storitev si moram nujno še ogledati? Z besedo na dan v komentarjih. :)

Hvala,

- Maja

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Vse lepo in prav, vendar s takimi poceni rešitvami, ki so sicer lahko odlične za kupca spodrivajo delo spletnim razvijalcem, ki resnično svoje delo opravljajo dobro. S tem se vrednost takemu delu manjša. Je pa razlika med Pakistancem, ki v 10min nekaj naklika ali pa dela za drobiž in med izobraženim razvijalecem, ki naredi unikatno spletno stran in vloži precej truda, znanja in ur v projekt. Spodbujanje nečesa takega je enako spodbujanju modne industrije kitajcev, ki delajo za pest riža. Pa brez zamere, samo moje skromno mnenje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo, dragi anonimnež! ;)

    Ja, se strinjam, da je razlika med unikatno spletno stranjo ali blogom, ki je personaliziran vsaki stranki posebej, kjer se lahko zmišljuješ glede vsake podrobnosti in je cena temu tudi primerna.
    Vseeno tega ne bi metala v isti koš, kot popravljanje blog templata - konec koncev je HTML koda že izdelana in se na njej gradijo popravki, tako da je zadeva precej bolj enostavna, kot štartati od začetka. Ja, tudi tale moj oblikovalec je imel v končni fazi zadevo najbrž opravljeno v enem dnevu, pa ne samo mojo, ampak še nekaj takih obenem. A se zaradi tega sekiram? Ne - moj cilj je bil dosežen, tistih nekaj zahtev, ki sem jih imela, je popravil. Če bi za to kontaktirala nekega resnega spletnega razvijalca, pa dvomim, da bi mi enako stvar naredil za 20 $. :)

    Nobenih zamer, vedno rada slišim drugo mnenje. :) Tokrat se strinjajva, da se ne strinjava. ;)

    - Maja

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.

Subscribe